Zmień rozmiar tekstu



Windsurfing

Fizyczne przygotowanie do nowego sezonu

Jak się zabezpieczyć przed urazami, uszkodzeniem sprzętu,niebezpieczeństwami.

Fizyczne przygotowanie do nowego sezonu

Postprzez BartixMayo » 16 gru 2017, o 12:15

Home made Windfoil: http://www.facebook.com/coyeq/
Sprzedam: JP X-cite 122 carbon
Kupię: Starboard Futura 124 wood/carbon 2016r
Avatar użytkownika
BartixMayo

-#5
 
Posty: 982
Zdjęcia: 0
Dołączył(a): 26 sty 2012, o 16:28
Lokalizacja: Wrocław

Podziękowania:
Rozdane: 45
Otrzymane: 67

Re: Fizyczne przygotowanie do nowego sezonu

Postprzez markiz » 17 gru 2017, o 11:45

Tych wymachów ketlami czy hantlami stojąc na przepołowionej piłce to radzę nie próbować :-D
Podobnie jak wszelkich podrzutów, zarzutów, rwań i wymachów ciężarem robionych na czas, byle szybciej z pominięciem poprawnej formy - ostatnio to modne jest, a trup się gęsto ściele po siłowniach od takich ewolucji.
markiz

-#3
 
Posty: 306
Dołączył(a): 13 maja 2016, o 23:11
Lokalizacja: Gdańsk

Podziękowania:
Rozdane: 4
Otrzymane: 30

Re: Fizyczne przygotowanie do nowego sezonu

Postprzez madmat » 15 sty 2018, o 10:23

Hej, właśnie miałem się zapisać na trening z Kettle. Akurat cały core mam opanowany i brakuje mi dynamicznej siły, a kettle wydawały się idealne...
madmat

-#0
 
Posty: 8
Dołączył(a): 15 sty 2018, o 10:20

Podziękowania:
Rozdane: 1
Otrzymane: 0

Re: Fizyczne przygotowanie do nowego sezonu

Postprzez perkoz83 » 16 sty 2018, o 11:15

Jak to oglądałem to tak jakbym kartkował Mens Health ;)

A tak na poważnie to niektóre ćwiczenia mogą przynieść więcej szkody niż pożytku. Polecam wybrać sobie jakąś aktywność fizyczną albo nawet kilka i robić ją poprawnie technicznie. Zła technika zawsze się zemści - albo kontuzja albo ograniczony progres.
Lepiej robić coś dobrego ze sobą cały rok systematycznie, niż się zapalać do czegoś szonowo.
perkoz83

-#2
 
Posty: 194
Dołączył(a): 4 wrz 2014, o 21:41
Lokalizacja: w-wa

Podziękowania:
Rozdane: 6
Otrzymane: 7

Re: Fizyczne przygotowanie do nowego sezonu

Postprzez moreWind » 23 mar 2018, o 20:10

Najważniejsze to jest jednak pływanie, żeby pewnie i bezpiecznie czuć się w wodzie. Ważne jest podciąganie się i zwisanie na drążku żeby mieć pewny i mocny uchwyt. Ale prawda jest taka że najlepiej po prostu jest dużo pływać. Znam wielu bardzo silnych gości, którzy męczą się bardzo szybko bo pływają że tak powiem siłowo. Ja mogę pływać 5 godzin i specjalnie się nie męczę bo dużo pływam, a wyćwiczony jestem średnio. Mięśnie brzucha nie są specjalnie potrzebne :) używamy trapezu. Oczywiście jak byś chciał pójść na wave albo rozpocząć freestyle to już inna bajka. Ale mówię o prostym pływaniu lewo prawo.
A i jeszcze jazda na rowerze, najlepiej jechać nie siadając na siodełko. Dużo jeżdzę rowerem i chodzę, biegać nie mogę bo mam rozwalonego achillesa, ale wiem od paru kumpli że po dłuższym pływaniu bolą ich nogi, choć ja z tym nie miałem nigdy problemów
Starboard Carve 141, Fanatic Blast 130, HiFly Twinstyle 105
Severne NCX 9,0 / 7,0 / 5,5, Ezzy: Cheetah 6,5 / Panther 4,5
moreWind

-#4
 
Posty: 566
Dołączył(a): 14 mar 2017, o 15:59

Podziękowania:
Rozdane: 18
Otrzymane: 36

Re: Fizyczne przygotowanie do nowego sezonu

Postprzez daniel443787 » 5 gru 2018, o 08:07

Moim zdaniem te wpisy są bardzo ciekawe. Bardzo dużo ciekawego się dowiedziałem.
daniel443787

-#0
 
Posty: 1
Dołączył(a): 5 gru 2018, o 08:05

Podziękowania:
Rozdane: 0
Otrzymane: 0


Powrót do Bezpieczeństwo

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

hydrosfera.pl
surfoteka.pl
modernsport.pl
cron